Olen tällä hetkellä vähän turhautunut, mutta tiedän että se kuuluu suunnitelmaan. Luotan siihen täydellisesti. Minulla ei ole mitään hätää ja voin luottaa täydellisesti siihen että toimin aina ainoalla mahdollisella tavalla, sillä mikä toteutuu. Kun kirjoitan sen tähän, olo muuttuu saman tien taas mahtavaksi. Energiat nousevat ja tunnen kuinka rakkaus täyttää minut, ohjaa minua.

Turhautumiseni syy oli hyvin yksinkertainen: Kukaan ei kuuntele minua, kukaan ei ymmärrä minua. Jokainen on kiinni omassa jutussaan, jokainen pelkää olevansa väärässä vaikka mitään väärässä olemista ei ole. Me olemme joka hetki sekä oikeassa että väärässä. Tuo oikea- väärä-asetelma estää meitä muuttumasta, estää meitä luopumasta kaikesta siitä mitä emme tarvitse. Me emme tarvitse muuta kuin rakkautta.

Rakkauden voima ohjaa Kaikkeutta ja estää sitä tuhoutumasta. Mikä muu voisi olla tärkeää?: Oma maine, omat käsitykseni, menneisyyden kokemukset. Jos uskallat armahtaa itsesi ja luopua kaikesta vanhasta jota olet pitänyt vääränä ja virheellisenä, ymmärrät että kaikella on tarkoituksensa. Sattumaa ei ole. Ei ole mitään kaduttavaa. Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä eikä syyttää ketään eikä mitään. Sinun on aika armahtaa itsesi. Kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestasi. Vain armahtamalla itsesi voit kokea todellisen rakkauden, elämän uudistavan voiman joka on kaikkialla ja ohjaa kaikkea.

Jos kerran olet luopunut peloistasi ja tuntenut todellisen rakkauden, et halua koskaan enää mitään muuta.

Meille syötetään alempien kenttien kautta kaikenlasta. Halutaan että olemme nöyriä ja kuuliaisia ja pelaamme pelejä jotka tuottavat kärsimyksiä itselle ja toisille. Meidän pelkojamme ruokitaan kaikin tavoin, sillä pienemmät kentät joihin olemme yhteydessä pelkäävät olemassaolonsa puolesta. Mutta me emme ole sama kuin päähämme syötettävät ajatukset. Me olemme valmiita luopumaan kaikesta turhasta, siitä mitä meille uskotellaan. Meissä on enemmän kuin ainoaankaan rajoittuneeseen kenttään koskaan voi mahtua. Rakkaus on ääretön!

Tuuli on kääntynyt, sillä minä olen täällä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit